4/12/2012

Nivea visage - odświeżający krem na dzień SPF 8

 

Cena: +/- 15 zł

Opakowanie: Szklany słoiczek z plastikową nakrętką, opakowanie jest dosyć ciężkie, czuć je w ręce. Pojemność to 50 ml.

Konsystencja i zapach: Konsystencja kremowo-żelowa o białym kolorze. Zapach bardzo przyjemny, kremowy i świeży, nieco bardziej intensywny od klasycznego kremu nivea.

Jak go stosowałam: Używałam tego kremu na całą twarz oraz szyję, rano po zastosowaniu żelu do mycia twarzy oraz toniku.

Działanie: Moja buzia przy regularnym używaniu kremu była dosyć nawilżona, skóra promienna i sprężysta, cera odświeżona. Jego aplikacja zawsze sprawiała mi przyjemność, bardzo łatwo się rozprowadzał na skórze, szybko się wchłaniał, nie pozostawiał u mnie tłustej warstwy. Krem nie zaszkodził mojej cerze, nie zapchał mi porów oraz bardzo dobrze sprawdzał się pod makijażem. Dodatkowy plus to SPF 8.

Wady: Nie poradził sobie z bardziej przesuszoną skórą na nosie z powodu częstego używania chusteczek higienicznych, musiałam w te miejsca zastosować coś bardziej nawilżającego.

Czy kupię ponownie? Tak! Skończyłam już jedno opakowanie i bardzo za nim tęsknię. Mam wrażenie, że był to dotychczas mój najlepszy krem na dzień. :)


Miałyście z nim kiedyś do czynienia? Również jesteście zadowolone tak samo jak ja? A jeśli miałybyście okazję kiedyś go przetestować, a Wasza cera nie należy do suchej lub tłustej, to bardzo polecam! Pozdrawiam Wszystkich serdecznie. xoxo Monika :)

7 komentarzy:

  1. chciałam go kupić, skoro jest nawilżający ale nie do przesuszonej skóry to szkoda, ale jak bedzie jakaś promocja to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie miałam z nim jeszcze do czynienia ale zamierzam go kupić ;)Faktycznie SPF 8 to duży plus ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak zachecasz to mozliwe, ze bardzo dobrze by sie mogl sprawdzic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatny post:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie+dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie go używam i mam podobne odczucia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj go kupiłam za zawrotną cenę 8zł11gr i mam nadzieję że mi też dobrze posłuży. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lejdish blog , Blogger