7/26/2012

Inspired by places: Maroko, makijaż


Witajcie! Dzisiaj mój pierwszy post z serii Inspired by places. Jest to 7 tydzień zabawy, w którym przedstawiamy swoje zainspirowanie Marokiem, wyrażając to poprzez makijaż lub zdobienie paznokci. Niestety przez moje zabieganie w ostatnim czasie nie brałam udziału w zabawie w poprzednich tygodniach i bardzo żałuję. Ale myślę, że lepiej później niż wcale. :)


Czym mnie zainspirowało Maroko? Przyrodą. :) Mam na myśli oczywiście złote piaski pustyni Sahary. I taki też był mój makijażowy zamysł. :)


 Na górną powiekę użyłam ciepłych, złotych, piaskowych i rdzawych cieni.


Na ustach mam matowy błyszczyk w naturalnym odcieniu, na to nałożyłam złoty cień w kremie i obsypałam brązowym brokatem.


 A tak prezentuje się makijaż na całej twarzy.


Poczuję satysfakcje z tego, że mi się udało jeśli chociaż jednej z Was skojarzy się ten makijaż z piaskami pustyni... ^^


Dziękuję za odwiedziny mojego bloga. :) Cieszę się, że mogę teraz zaglądać tu regularnie. Pozdrawiam Was! xoxo Monika

11 komentarzy:

  1. mi się jak najbardziej kojarzy z piaskami pustyni, więc cel osiągnięty :) Na prawdę ślicznie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, to nie jest spam.
    Po prostu chce odnowic wysylanie kartek, pocztówek. Znowu zachecic kazda do wyczekiwania na listonosza. Jezeli kolekcjonujesz kartki, bardz lubisz je dostawac zapraszam na mojego bloga - tam znajdziesz dokladne instrukcje i opis o co chodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. USta pomalowane masz GENIALNIE! :) buziaki, zapraszam w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  4. też zamierzam użyć złota w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardziej kojarzy mi się z pieniędzmi ale to nawet lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę kojarzy mi się z tymi klimatami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pasuje do twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż zachwycający.
    Jestem młodą projektantką mody, zapraszam Cię do mnie. Będzie mi bardzo miło jak mnie odwiedzisz. http://www.zapalov.blogspot.com/
    obserwuję i liczę na odwzajemnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lejdish blog , Blogger