10/28/2012

pierwszy śnieg! :)

Hej! Co u Was? Tak samo biało jak u mnie? Dzisiaj rano tuż po przebudzeniu zaskoczył mnie miły, biały widok za oknem. Wszędzie śnieg! Od razu po śniadaniu wybrałam się do ogrodu z aparatem. Piękną zimę mamy tej jesieni hihi. :) Do pełni szczęścia brakuje mi tylko błękitnego nieba, ale mimo to uwielbiam takie dni. Dzisiaj mam w planach zaszyć się pod ciepłym kocykiem z kubkiem gorącej herbaty w ręku i przy zapalonym kominku. Poniżej fotorelacja z zaśnieżonego ogrodu. :)



 Jak widzicie brzoza nawet nie zdążyła zrzucić swoich liści, a tu taka niespodzianka. :)

 Troszkę mi żal tego zmarzniętego kwiatu.


 A tutaj zagubiony w akcji szuka schronienia przed zimnem. :)

 Aż chciałoby się przyozdobić te choinki lampkami! Ale na to jeszcze przyjdzie czas. :P

Wszystkim życzę pięknej, ciepłej niedzieli mimo tych zimnych dni, które do nas przyszły! xoxo Monika :)

4 komentarze:

  1. U mnie też biało:) Masz bardzo ładny ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas śniegu nie ma i nie żałuję! ..bo ja nie znoszę tego białego puchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O 4:30 była u mnie taka śnieżyca, że szok. Mój pies szaleje z radości - to jego pierwszy śnieg ;))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lejdish blog , Blogger