3/23/2017

przesilenie wiosenne | Harry Potter i kamień filozoficzny in concert

Od kilku dni nie jestem w najlepszej formie. Jak co roku dopadło mnie przesilenie wiosenne. Staram sobie jakoś z tym radzić, ale zamiast odpocząć, jak zaleca na tę przypadłość większość źródeł, ja wymyślam sobie coraz to różniejsze zajęcia. Pisanie bloga jest kolejnym z moich nowych pomysłów. Z niecierpliwością wyczekuję kwietnia. Wiem, że wraz z nadejściem tego miesiąca moje samopoczucie znacznie się poprawi. Poza tym zapowiada się naprawdę ciekawie.


Od wielu lat jestem ogromną fanką Harrego Pottera. Wczoraj razem z moją siostrą kupiłyśmy bilety na koncert w Krakowie ''Harry Potter i kamień filozoficzny in concert''. Obie jesteśmy niesamowicie podekscytowane tym wydarzeniem i odliczamy dni! Krakowska orkiestra symfoniczna Sinfonietta Cracovia będzie czarować wszystkich Potteromaniaków i sympatyków muzyki filmowej, wykonując na żywo ścieżkę dźwiękową z pierwszej części przygód Harrego Pottera pod jednocześnie wyświetlany na wielkim ekranie film.



Zauważyłam, że od pewnego czasu pisanie blogów nie jest już aż tak popularne jak kiedyś. Pamiętam, gdy sama zaczynałam z blogowaniem, mnóstwo ludzi zajmowało się pisaniem blogów o różnej tematyce. Teraz, gdy odwiedzam ulubione blogi sprzed kilku lat, większość z nich zastaję opuszczone i zapomniane. No cóż, widać taka kolej rzeczy.


Do szybkiego następnego,
xoxo Lejdish

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lejdish blog , Blogger