8/21/2017

Jak urządzić małą sypialnię na poddaszu?

Dzisiejszy post będzie o tym jak urządziłam sypialnię. Zajęło mi to trochę czasu, gdyż pokój musiałam urządzać od podstaw, ale było warto! Jestem bardzo zadowolona z tego jak wygląda w tej chwili sypialnia. Spędzam tutaj bardzo dużo czasu. Przede wszystkim śpię, wykonuję makijaż przed toaletką, a czasem nawet odpoczywam w ciągu dnia. Pomieszczenie jest utrzymane w ciepłej, drewnianej tonacji. Kolor ścian to farba BECKERS ''Caramel pudding''. Kolor w różnym świetle wygląda inaczej, ale bardzo mi się podoba. Sypialnia jest malutka, lecz nie jest w niej ciasno. Pokażę kilka zdjęć jak to obecnie wygląda. Może kogoś zainspiruje? Zrobiłam również filmik i serdecznie zapraszam do obejrzenia. :)

Łóżko wraz z materacem zakupiłam w sklepie meblowym AGATA.


W żadnym sklepie meblowym nie potrafiłam znaleźć toaletki, która sprostałaby moim wyobrażeniom i oczekiwaniom. Postanowiłam sama wykonać projekt toaletki oraz szafki obok i zamówić meble u stolarza w identycznym kolorze co łóżko i szafka nocna. Lustro również zamówiłam na wymiar, a rama lustra została kupiona na aukcji allegro i pierwotnie była ramą na obraz. Myślę, że daje to ciekawy efekt, jest ładną ozdobą i optycznie powiększa pokój.

Lustro stojące IKEA. Uwielbiam je!



Dodatki IKEA.



Szafka nocna AGATA.

Lampa i roleta na drzwiach LEROY MERLIN. Nie zbyt często korzystam z lamp na suficie, przede wszystkim wtedy, gdy muszę zrobić makijaż o późnej porze dnia, gdy brak światła dziennego. Roleta na drzwiach bardzo przydatna, ponieważ drzwi mają szklaną szybę.

Stare regały, a na nich bibeloty, obrazki, świeczki, kaktusy, książki i biżuteria. Nie chciałam, aby były one za nadto przepełnione i zdaje się, że udało mi się.


Obrazek NETTO, świeczki IKEA.


Kaktusy IKEA.

Drewniana szafka, w której trzymam biżuterię IKEA.

Obraz nad łóżkiem. Prezent przywieziony z Kuby.

Dywan IKEA, bo miło jest położyć rano stopy na czymś miękkim. Ulubione miejsce do spania mojego psa.

Sypialnia znajduje się na poddaszu, więc odpadają u mnie urocze firanki i zasłony. W oknie mam praktyczną roletę, w tym samym kolorze co roleta na drzwiach.

Poduszki i pościel IKEA.


Co sądzicie o tej sypialni? Może macie jakieś wskazówki, co jeszcze bym mogła ulepszyć, dodać, sprawić aby było przytulnie? Dziękuję za obecność na blogu i pozdrawiam Was serdecznie. xoxo Lejdish

1 komentarz:

  1. Wyglada rewelacyjnie! A poddasze, wiadomo - daje dużo możliwości projektowych :D pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lejdish blog , Blogger