1/20/2012

Co jest w mojej torebce?

Dzisiaj wpadłam na pomysł, aby pokazać Wam co znajduje się w mojej ,roboczej' torebce na codzień. Czyli co zwykle mam w niej od poniedziałku do piątku, gdy mam zajęcia na uczelni. Swoją drogą jak możecie zauważyć robię wszystko, aby tylko nie zacząć uczyć się na sesję (ten post jest tego dowodem) xD No ale nieważne... Przecież mam czas. :)


Tak wygląda moja ukochana torebka. Jest średniej wielkości i uwielbiam jej kolor ciemnej kości słoniowej. Zwykle na uczelni jestem 4-5 h dlatego nie zabieram ze sobą zbyt wielu rzeczy. Moja torebka w wersji weekendowej wygląda zupełnie inaczej, ale o tym może innym razem. :)


A oto co można w niej znaleźć:

1. Miętowe gumy orbit - bez nich nigdzie się nie ruszam.
2. Kubek z gorącą herbatą lub cokolwiek innego do picia.
3. Portfel z Mohito, bardzo go lubię. ;)
4. Parasolka na tę niepogodę.
5. Bez chusteczek ani rusz.
6. Telefon- moja trzecia dłoń. ;)
7. Mój notatnik na notatki rzecz jasna. :)
8. Długopisy i ołówek.
9. Pomadka ochronna i ta którą w danym dniu mam na ustach, lub błyszczyk.
10. Perfum.
11. Pendrive.

To wszystko. Tak jak pisałam, nie jest tego dużo. Zawsze staram się brać najpotrzebniejsze rzeczy. :) Mam nadzieję, że post Wam się podobał i zapraszam serdecznie do komentowania i obserwowania mojego bloga. :) xoxo Monika

3 komentarze:

  1. też mam ten kubek z Biedronki :D prawie go nie używam :< tylko, że sobie wybrałam etykietę z Londynem, tak na studia, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie używasz? Fajny jest! :P nie trzyma jakoś bardzo długo ciepła, ale nic się nie wylewa i do szkoły akurat w sam raz. :) Też mam jeszcze etykietkę z Londynem hih. :P

      Usuń
  2. Nie ma takiego słowa w języku polskim jak "perfum".
    Pozdrawiam.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lejdish blog , Blogger