1/19/2012

Haul :)

Uwielbiam oglądać i czytać haule! To może wydawać się trochę głupie i puste, ale sprawia mi to przyjemność, a to chyba najważniejsze. ;) Już chyba taka nasza kobieca natura, że czasem lubimy poświęcać czas na miłe głupotki. Dlatego dzisiaj postanowiłam zrobić post o tym co kupiłam sobie w ciągu ostatnich dni i podzielić się z Wami moją małą radością. :)

 Kolczyki z Orsay przecenione na 10zł

Błyszczyk Manhattan water flash lipgloss numerek 56C. Uwielbiam błyszczyki z tej serii, to mój drugi. :)

Lakier z Inglota nr 51. Niestety zawiodłam się po raz kolejny, cena nijak ma się do jakości.

Baza pod cienie do powiek z HEAN, to mój pierwszy produkt tego typu, jestem podekscytowana i mam nadzieję, że się sprawdzi. :)
 Maseczki z Ziaji anty stresowa i oczyszczająca, będę je testować pierwszy raz.

Johnson's chusteczki do zmywania makijażu dla cery suchej, będę testować po raz pierwszy.

Micner Pharma kojący żel do cery wrażliwej, zobaczymy jak się u mnie sprawdzi.

Joanna z apteczki babuni balsam nawilżająco-regenerujący, kiedyś go stosowałam, ale zapomniałam o nim, skusiłam się ponownie czytając na jego temat dużo dobrych opinii. :)

Bourjois płyn micelarny do demakijażu, jest najlepszy! To już moje drugie opakowanie. :)

I coś dla moich stópek, o które należy dbać przez cały okrągły rok. :)


A czy wy miałyście do czynienia z powyższymi produktami? Co o nich myślicie? :) Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga. :) xoxo Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lejdish blog , Blogger