8/06/2012

moja kolekcja lakierów do paznokci

Witam. :) Co u Was? U mnie gorąco, duszno, parno... No ile jeszcze będzie to trwało? ;) Mam ochotę urządzić sobie małą sjestę, to chyba najlepszy sposób na przeżycie tego okropnego upału. Ale wracając do tematu dzisiejszego postu, chciałabym Wam przedstawić moją skromną/nieskromną (to już zależy od punktu patrzenia) kolekcję lakierów do paznokci. :)


Od fioletów po niebieskości... :)

tutaj niestety rzadko noszone przeze mnie zielenie

dobrze zgrany kawowo - mleczny duet

a te kolory zawsze nastrajają mnie bardzo pozytywnie :)

intensywne pomarańcze i róż

delikatne, mleczne róże

troszkę złota :)

brokaty

bombkowe czerwienie... moje ulubione w okresie świątecznym :)

jasne kolorki

różne odcienie czerwieni

ciemne bordo wpadające w brąz

3 kolory czerni... nie pytajcie mnie dlaczego ;)

i jeszcze trochę różnorodnej czerwieni... ;)


Jest jeszcze kilka delikwentów zagubionych w akcji, których pożyczyłam komuś lub leżą gdzieś i nie chcą wpaść mi w oko. Jeśli jesteście ciekawe któregoś koloru i jego numerka, dajcie znać w komentarzu. :) Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! Pozdrawiam, xoxo Monika

8 komentarzy:

  1. zazdroszczę takiej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kolekcja :) też nie noszę zieleni na paznokciach, nie lubię. serce skradły mi te pomarańczki, wygladają jak takie soczyste mango :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duża ta kolekcja :) bardzo fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ;) mogę wpaść pomalować pazurki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladna i wedlug mnie duza kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spora kolekcja:) kilka bym chetnie przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Duża kolekcja w porównaniu do mojej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że brokatowe lakiery wracają do mody, bo jest ich coraz więcej ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lejdish blog , Blogger