8/11/2012

Haul: zakupy z biedronki

Witam. :) Dzisiaj przy okazji spożywczych zakupów w biedronce popełniłam również te kosmetyczne, książkowe i gadżetowe. :D Poziom endorfin podniesiony. ^^ A efekty poniżej... :)

 Żele pod prysznic: BeBeauty o zapachu pomarańczy, jest jednym z moich ulubionych oraz nowość Mariella Rossi o zapachu Safari, czas pokaże czy jest warty grzechu. :)

Sól do kąpieli BeBeauty miód & mleko, mam zamiar przeznaczyć ją dla moich stópek. :)

Maseczki AA odżywcza i nawilżająca, nigdy ich nie miałam, o ile pamięć mnie nie myli. Mam nadzieję, że się sprawdzą. ;)

Książka Stephen King: ''Desperacja'', wzięłam ją w ciemno, ale jestem pozytywnie nastawiona ponieważ Stephen King jest autorem książki ''Zielona mila'', na podstawie której powstał film i większość z Was na pewno go widziała. :)


Naklejki dekoracyjne, dorwane na ''dziale'' dziecięcym. ^^ Może to trochę infantylne, ale czyż one nie są urocze? :D Zaraz sobie przykleję któregoś na telefon i laptopa. =^.^=

  
To tyle jeśli chodzi o dzisiejsze zakupy. :) Widziałam w biedronce szafę z kosmetykami Bell, ale był tam straszny bałagan i wszystko poprzebierane. Dałam sobie z tym spokój. :) Życzę Wam udanego weekendu. Pozdrawiam! xoxo Monika

17 komentarzy:

  1. Daj znać jak ten żel pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też ten żel bardzo ciekawi, więc czekam na jakąś recenzję.
    A ostatnio również kupiłam tę samą sól z przeznaczeniem do stópek. Dwie kąpiele już za mną;)

    OdpowiedzUsuń
  3. biedronka, codziennie niskie ceny ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pomarańczowy- cooooś pięknego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie sliczne naklejki!!! chce takie same a czy byly pieski ?:)

    u mnie nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ich mnóstwo, więc prawdopodobnie pieski też! :D Były misie pandy, cup cake, kokardki i inne urocze! :D

      Usuń
    2. dzisiaj bylam w 2 biedronkach i niestety juz nie bylo naklejek

      Usuń
  6. Też popełniłam trochę zakupów w Biedronce, uległam pokusie...

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten żel pomarańczowy i sól do kąpieli :) daj koniecznie znać jak sprawdza się ta nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ee jaki fajny żel..o co za opakowanie no !

    OdpowiedzUsuń
  9. stephen king <3 czytałam, super książka. kiedyś jego horrory pochłaniałam masowo :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lejdish blog , Blogger