11/29/2017

BLACK FRIDAY

W tym roku zaszalałam i zdecydowałam się na zakupy w BLACK FRIDAY. Wybrałam się do ogromnego centrum handlowego, z czego po przybyciu nie byłam zbyt zadowolona. ;) Mimo wczesnego przyjazdu do galerii bardzo ciężko było znaleźć jakiekolwiek miejsce parkingowe. Już nie wspominając o korkach w drodze powrotnej do domu. W przyszłym roku postawię na zakupy ONLINE! Kupiłam kilka rzeczy i jestem zadowolona. Efekty tego szaleństwa poniżej. ;)




Dorwałam na promocji kosmetyki The Body Shop. Uwielbiam! <3




Sukienki z ZARA przecenione o 50%!




Każdy kto mnie zna, wie że uwielbiam kubki! A to była miłość od pierwszego wejrzenia. Home&You


A to sukienka z MANGO, którą dorwałam za około 40 zł. Idealna na chłodniejsze dni.

Zrobiłam też mały shopping online i zamówiłam prezenty na gwiazdkę dla najbliższych, ale na wszelki wypadek nie chcę tego tutaj pokazywać. :) A jak Wasze łowy? Skusiliście się na coś w tym roku? Do następnego,

xoxo Lejdish


3 komentarze:

Copyright © 2014 Lejdish blog , Blogger