12/13/2017

BLOGMAS#13 Kino

Hej! Mam wrażenie, że grudzień jest dla mnie bardzo dobrym miesiącem. Co chwile dzieje się coś fajnego w moim życiu. Kocham ten okres przedświąteczny! Dzisiaj byłam w kinie na bajce ''Coco''. Wszystkim bardzo polecam. Piękna historia i bardzo dobra animacja. Jest to bajka o tym co w życiu najważniejsze - rodzina... Wzruszający, zabawny i pouczający film. Warto zobaczyć!




W ciągu tygodnia ciężko jest znaleźć czas, aby napisać dłuższy i bardziej sensowny post, ale myślę, że za jakiś czas miło będzie mi sięgnąć pamięcią nawet do tych krótkich świątecznych postów na blogu. Póki co niecierpliwie odliczam dni do weekendu... Będzie się działo! Już nie mogę się doczekać. 

Do następnego,
xoxo Lejdish <3


2 komentarze:

  1. ja ostatnio byłam na botoksie, ale muszę to zmienić ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym obejrzeć ten film... podoba mi się wizualnie (ze zwiastunu) i jestem ciekawa jak wypada na ekranie :) W podobnym klimacie jest również "Księga życia", którą polecam :)

    A u mnie dzisiaj na blogu książkowo ale świątecznie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lejdish blog , Blogger