12/14/2017

BLOGMAS#14 zwykły dzień

Hej, hej! Jak wam mija tydzień? Ja dzisiaj byłam w pracy, a po pracy znalazłam jeszcze siłę, aby wziąć mojego psa Borysa na spacer. Zrobiliśmy prawie 6 km. Zarówno piesek jak i Pani byli zadowoleni. :) Jutro mamy w planach zrobić powtórkę, ale oczywiście zmienimy sobie trasę.








A dzisiaj czekała na mnie taka miła niespodzianka. Dostałam przepiękny świąteczny kubek z reniferami od mojej mamy. Dziękuję! Uwielbiam kubki. :)




Jutro w planach porządki w domu i wysyłanie kartek świątecznych. Tak! Koniecznie muszę zrobić to jutro... W końcu mamy już 14 grudnia! Dacie wiarę? 

Do jutra,
xoxo Lejdish <3



2 komentarze:

  1. ja jutro zabieram się za porządki ;) dziś odpoczywam, bo nie najlepiej się czuję ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja ;) :) ! super piesełek! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lejdish blog , Blogger