12/03/2017

BLOGMAS#3 Spokojna niedziela...

Hej! Dzisiaj 3 dzień grudniowego wyzwania BLOGMAS. Dzień spędziłam bardzo spokojnie wraz z moją rodzinką. Rano miałam okazję pobyć trochę z kuzynem i wujkiem, a wieczór spędziłam z rodzicami, babcią i bratem. Nie planowałam tak spokojnej niedzieli, ale dzień zaliczam do całkiem udanych. Kiedyś nie zbyt lubiłam niedziele, ale odkąd mam wolne poniedziałki w ogóle nie narzekam. :) Jak wspominałam w poprzednich postach, powyciągałam już świąteczne ozdoby i udekorowałam sypialnię. Powoli robi się nastrojowo...















Cieszę się, że póki co tak dobrze idzie mi wyzwanie BLOGMAS. Wiem, że to dopiero 3 dzień, ale jestem co do tego bardzo pozytywnie nastawiona. Dołączyłam na facebook do grupy Blogmas 2017! i naprawdę miło jest widzieć inne osoby, które cieszą się na Święta tak samo jak ja. W grupie można udostępnić blogowe wpisy i przeżywać to wszystko razem. A razem zawsze raźniej... :)







Borysek zawsze blisko mnie... :)




Wygłupy Borysa z mamą.


Najmilsze skarpetki mamusi! <3

Ot, taka typowa leniwa i spokojna niedziela. A jak tam u Was?

PS Za 3 tygodnie Święta!

xoxo Lejdish

2 komentarze:

  1. Bardzo fajna niedziela, moja też była spokojna i już trochę świąteczna ;) zazdroszczę wolnych poniedziałków ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie, Twój Borys kradnie Ci Bloga :) Powinien mieć swojego;) Śliczny Pies!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lejdish blog , Blogger