12/05/2017

BLOGMAS#5 Christmas Tag

Hej! :) Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku i odliczacie dni do Świąt! Dzisiaj odpowiem na kilka pytań świątecznych z TAG'u, który stworzyła Aga -> klik.



1. Co chciałabyś zobaczyć w tym roku pod swoją choinką?

Wszystkich moich bliskich. :) I to się spełni. Poza tym zrobiłam już specjalne zamówienie dla Mikołaja, w którym znalazła się między innymi piłka do fitness... :)

2. Jaki kolor lampek choinkowych lubisz najbardziej?

Białe i kolorowe. Lubię kolorowe, przepełnione bombkami choinki. To jedyny czas w roku, w którym można tak zaszaleć i nic nie wygląda kiczowato, a przytulnie!




3. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z piernika?

Tak. Pierwszy raz w tamtym roku i mam zamiar to powtórzyć. Świetna zabawa, a domek wyszedł naprawdę uroczy. :)

4. Jakiej potrawy nie może zabraknąć na Wigilijnym stole?

Barszczu z pierogami. :)




5. Jaki jest Twój ulubiony zimowy lakier do paznokci?

Czerwony, złoty, srebrny, mieniący się i z drobinkami!

6. Jaki jest Twój ulubiony zimowy produkt do ust?

Pomadka ochronna przede wszystkim, a poza tym klasyczna czerwona szminka. :)




7. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?

Atmosferę, magię, ciepło, zapachy, przepyszne jedzenie, czas z bliskimi, prezenty...

8. Makowiec czy sernik?

Hmm trudne pytanie. Makowiec i sernik. :D




9. Bądź szczera... Lubisz dostawać, czy dawać prezenty?

Lubię zarówno dostawać jak i obdarowywać innych prezentami. W tym roku wyjątkowo zaczęłam kupować bliskim prezenty już w październiku! W tej chwili mam prezenty dla wszystkich i nie muszę się tym martwić. :) Nie mogę doczekać się ich reakcji na to co dostaną!

10. Co sprawia, że Boże Narodzenie jest dla Ciebie wyjątkowe?

Obecność moich bliskich. Nie zawsze tak było i kilka razy spędziłam Święta daleko od domu, dlatego teraz szczególnie doceniam te chwile. :)




Trzymajcie się ciepło! Do następnego. <3
xoxo Lejdish


3 komentarze:

  1. Buuu, nie można wybierać makowca i sernika. ;p
    Z prezentami bardzo szybko, ja to jeszcze mam do obkupienia parę osób, ale lada dzień się to zmieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czy mi się uda w tym roku zrobić domek z piernika, ale pomyślę nad tym ;) Ale się u Ciebie nastrojowo zrobiło ;) Kochana a może jakaś wspólna kawa ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój facet nie wyobraża sobie braku barszczu, ale oboje uwielbiay pierogi ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lejdish blog , Blogger