3/15/2012

Podkład - Maybelline pure liquid mineral

Hej Dziewczynki. Chciałabym się dzisiaj podzielić z Wami pewną nowiną, o której być może jeszcze nie wiecie... Otóż promocja! :)



Dzisiaj przy okazji zakupów spożywczych w Biedronce wyhaczyłam podkład Maybelline pure liquid mineral SPF 18 za 19, 99 zł. Jego regularna cena w drogeriach to około 34 zł. Nigdy nie miałam okazji używać tego podkładu, ale moja siostra była z niego zadowolona i myślę, że to doskonały czas, aby go przetestować. :)

Używała któraś z Was tego podkładu? Jeśli tak, to co o nim sądzicie? Pozdrawiam Was serdecznie xoxo Monika :)


9 komentarzy:

  1. nie używałam, ale słowo promocja działa na mnie bardzo motywująco :) masz włączoną weryfikację obrazkową ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy pracowałam na stoisku z kosmetykami to swatchowałam go sobie i nie krył ręki mocno, dawał naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki mineralne to ostatnio szał ;)) Osobiście nie lubię podkładów Maybelline.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak się skusiłam ;p Może zmienię zdanie o Maybelline ;))

      Usuń
  4. ja kupiłam kiedyś, po pozytywnych opiniach koleżanki, ale nie byłam zadowolona, mimo, że był lekki to potwornie mnie zapchał:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj widziałam tę promocję od razu się napaliłam, ale pomyślałam, ze lepiej sprawdzić i po przeczytaniu opinii zrezygnowałam. Zdecydowanie nie dla mnie, ale mam nadzieje, ze Tobie dobrze posłuży.
    pozdrawia Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład jest świetny.. użyłam już WIELE rodzajów i marek i ten jest moim numerem 1. Cena trochę przeraża, ale warto! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lejdish blog , Blogger