5/12/2012

TAG: 11 pytań :)

Witajcie w tą deszczową i pochmurną sobotę. :) Zostałam otagowana przez paradise-of-ann - dziękuję! :)



1. Ksywka z dzieciństwa?

Foka ^^

2. Kosmetyk, który musisz mieć zawsze w swojej kosmetyczce?

Balsam do ust.

3. Czy korzystasz z solarium, jakie jest Twoje zdanie na ten temat?

Nigdy nie byłam na solarium i nie mam zamiaru z niego skorzystać. Uważam, że to miejsce wcale nie jest Nam do szczęścia potrzebne. Wręcz przeciwnie może wyrządzić więcej szkód niż pożytku. ;)

4. Czy masz jakieś zwierzątko?

Tak, mam dwa psiaki i kota. :) <3

moje maleństwo - Mefil <3

5. Szpilki czy baleriny / buty sportowe?

Wybieram baleriny - zwykle są wygodniejsze. :)

6. Czy jest jakaś rzecz, która Cię irytuje (czego nie lubisz) u innych kobiet (zachowanie, wygląd)?

Dopóki ludzie dbają o siebie w podstawowej kwestii higieny osobistej nie irytuje mnie absolutnie nic w ich wyglądzie. :) A jeżeli chodzi o zachowanie kobiet, nie lubię dwulicowości, wredności, zawiści...

7. Wycieczka w góry czy nad morze?

A może by tak nad morze wśród gór? Byłoby idealnie. :)

8. Czy korzystasz z jakiś zabiegów u kosmetyczki... jakich?

Teraz nie. :) Kiedyś regulowałam brwi, a w bliskiej przyszłości mam zamiar wybrać się na pedicure. :)

9. Ulubiona forma spędzania wolnego czasu?

Relaks, dbanie o swoją fizyczność i intelekt. :P

10. Kupowanie czego sprawia Ci największą frajdę?

Kosmetyków, ubrań, torebek i butów... Chyba nie wyróżniam się za bardzo pod tym względem. ^^

11. Czy zdecydowałabyś się na zabieg chirurgii plastycznej... co wtedy byś zmieniła?

Nie interesuje mnie to. :) Lubię siebie taką jaka jestem. ;)


Tak jak ostatnim razem i z tych samych powodów - nie będę nikogo tagować. :) Na dzisiaj to byłoby na tyle. Mam dosyć zabiegany weekend - komunia w rodzinie, dlatego myślę, że naskrobię tu coś konkretnego dopiero w przyszłym tygodniu. :) Życzę Wszystkim udanego weekendu! <3 Dziękuję za odwiedziny mojego bloga. :) xoxo Monika

14 komentarzy:

  1. Haha czemu "Foka" bylas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim dlatego, że uwielbiałam pływać, gdy byłam dzieckiem. :P

      Usuń
  2. Ja już nigdy nie zdradzę tego balsamu z żadnym innym :P będę z nim do końca życia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz przesłodką kicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mefil jest uroczy ;) tak morze wśród gór idealnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Morze wśród gór to byłoby miejsce marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie lubie solarium nie rozumem po co to komu ;O

    zapraszam na http://beautyinthisway.blogspot.com/ ;****

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja koleżanka z klasy też ma ksywę Foka, dziwnaa :P Jaki fajny kot, ma mega oryginalne imię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też nigdy nie byłam na solarium ;) słodki kociak ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam odwagi pójść do solarium, szkoda mi skóry. Pozdrawiam. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Już kliknęłam cię do obserwowanych, i liczę na to samo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    Please follow our blog is very appreciate
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lejdish blog , Blogger