11/18/2017

c h o k e r - DIY

Hej, hej! <3 

Dzisiejsze południe spędziłam bardzo kreatywnie. Kilka dni temu w moje ręce wpadł dość długi kawałek rzemyka. Od razu wiedziałam co chcę z nim zrobić. Nie ogarniam świata mody na tyle, aby wiedzieć, czy chokery wciąż są na topie. Dajcie mi znać? :) Wiem, że jakiś czas temu były bardzo popularne. Ja nigdy dotąd nie miałam chokera, bo jakoś specjalnie nie podążam za modą. Poza tym często wydawały mi się zbyt drogie. 50 zł za kawałek rzemyka z drobną ozdobą? O nie... ;) Miałam parę starych zawieszek, które idealnie sprawdziły się w tym projekcie DIY. Niewielkim kosztem nabyłam nową biżuterię i podoba mi się na tyle, że będę ją nosić! :)







Znalazłam również stary naszyjnik i zepsutą bransoletkę, które wykorzystałam w przyozdobieniu chokera.





Z tego chokera jestem bardzo zadowolona. Wyszedł śliczny, dziewczęcy... Jak ze sklepu! <3


















A tu kolejny choker, do którego dodałam dodatkowe zdobienie w postaci ''kamieni'' na zakończeniach biżuterii. :)



Który według Was wyszedł mi najlepiej? :) Lubicie projekty DIY? Ja uwielbiam. Ten kawałek rzemyka sprawił mi dzisiaj wiele radości! Zachęcam Was również do kreatywnego spędzania wolnego czasu.

Do następnego, xoxo Lejdish

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lejdish blog , Blogger