12/15/2017

BLOGMAS#15 ozdoby świąteczne, wysyłanie kartek

Hej! Dzisiaj już piątek...Weekendu początek. :) A ten weekend będzie dla mnie jednym z lepszych w tym roku. Mocno na to liczę. Jutro jadę do Krakowa na jarmark świąteczny! Tak się cieszę. Kraków to jedno z moich ulubionych miejsc na Świecie. W niedzielę razem z rodzinką będziemy lepić pierogi na Wigilię, a wieczorem wybieram się na retransmisję baletu ''Dziadek do orzechów''. Wracając do dzisiaj, w końcu znalazłam czas, aby przystroić mieszkanie. Nieźle się dzisiaj nasprzątałam uff. Ale było warto! Poza tym wypisałam kartki świąteczne z życzeniami, które mam zamiar wysłać. Uwielbiam tą tradycję. A Wy?










W tym roku planuję ozdobić domek z piernika i upiec mnóstwo pierniczków. Ale to musi jeszcze zaczekać na przyszły tydzień... :)







Są cytrusy, są Święta!







A ten Borys tylko leży i obserwuje jak jego Pani biega po mieszkaniu z odkurzaczem i mopem...







Wszystkim życzę pięknego weekendu. Cieszcie się i celebrujcie
magie Świąt! :)

Do następnego,
xoxo Lejdish <3


1 komentarz:

Copyright © 2014 Lejdish blog , Blogger