12/18/2017

BLOGMAS#16 wycieczka do Krakowa

Hej! W sobotę wybrałam się do Krakowa. Uwielbiam to miasto w okresie świątecznym. :) Byłam na jarmarku, piłam pyszny grzaniec, odwiedziłam Wawel i kilka słynnych miejsc. Przy okazji i przez przypadek wybrałam się do gruzińskiej restauracji. Wiele razy słyszałam o tym, że gruzińskie jedzonko jest bardzo smaczne i w końcu miałam okazję się o tym przekonać. Mam nadzieję, że w przyszłym roku będę częściej robić weekendowe wypady po Polsce. Koniecznie w jakimś miłym towarzystwie. To moje noworoczne postanowienie i musi się spełnić! Nie odpuszczę. :) Mam jednodniowe opóźnienie w BLOGMAS, a to dlatego, że dni przedświąteczne są coraz bardziej intensywne. Ale myślę, że to wszystko nadgonię!












Gdy tylko dotarłam do krakowskiego rynku, napotkałam grupę wesołych kolędników. 


















Musiałam zrobić sobie zdjęcie z lajkonikiem - to symbol Krakowa! :)






A Panowie o czym dyskutują? ;)










Przepiękna choinka na krakowskim rynku! Skradła moje serce. <3




Kto lubi oscypki? Mniaam ;)






W gruzińskiej restauracji zamówiłam sobie lewasz - gruziński chlebek wypełniony kurczakiem, jakimś tamtejszym serem i warzywami.




Wierzę, że ten wyjazd to rozgrzewka przed początkiem maratonu wyjazdów w przyszłym roku. Wierzę również, że znajdę kompana, który będzie mi wiernie w tym towarzyszyć. :) Nowy Rok, nowe możliwości... <3


Do następnego,
xoxo Lejdish


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Lejdish blog , Blogger